23 January 2007

FlatOut 2

Producator: Bugbear Entertainment
Publisher: Empire Interactive

Mi-am ales o masina putin sifonata, cu tobele de esapament pe lateral si cu un paintjob dragut, dar insotit pe alocuri de rugina (I like it). Apoi am selectat track-ul pe unde ma voi plimba - Canals se numeste.
Loading...
Acum stau in spatele liniei de start si trag un ochi la masinile adversarilor. Par mai mari si mai infricosatoare. Numaratoarea inversa incepe... turez motorul... 3, 2, 1... plec din loc foarte zgomotos alaturi de ceilalti 7 oponenti. Vad ca se inghesuie in mine asa ca il lovesc si eu intentionat... nice, l-am sifonat pe unul si i-am spart un geam... cioburile lucesc in aer frumos, scantei sar discret... Am deja 160 km/h iar in fata mea este un haos complet - "redefining mayhem"... incerc sa ma mentin pe track desi e cam greu din pricina obstacolelor si a tendintelor de kamikaze ale soferilor... tocmai am doborat 2 stalpi si incerc sa-l evit pe al treilea... apuc sa zaresc pe coltul ecranului pozitia mea, sunt pe locul 6/8 X(
Deocamdata sunt impresionat de mediul jocului... este complet distructibil si plin de obstacole care asteapta sa fie lovite, ba chiar mai mult gasim si shortcut-uri sau abateri de la drum si cateva rampe de unde putem sari... Interesant este faptul ca pe fundal canta ceva ce suna cunoscut... :D Megadeth - Symphony of destruction.
Descopar pe parcurs de unde proveneau flacarile din tobele de esapament ale oponentilor... wicked, acum pot si eu sa folosesc nitros :) Astfel ajung in lapul 3/4 sa fiu pe locul 2... Ma aproprii cu greu de oponentul de pe primul loc si incerc sa-l lovesc cu putere, wicked! am reusit sa opresc masina intr-un colt de cladire aparent indistructibil :| mi-a zburat soferul prin parbriz, asta mai imi trebuia! (interesant thou ca nu am mai patit asta pana acum). Perfect! pozitia mi s-a resetat si am ajuns acum pe locul 5 :(( Folosesc acum nitros in mod abuziv si fac tot posibilul sa evit orice contact cu oricine si orice... Dupa cateva lovituri constat cu tristete ca masina se comporta ciudat cand virez - dap, lipseste o roata, dar am 180 km la ora, sunt pe locul 3 si mai am 600 de metrii pana la linia de sosire. Finally! Am trecut de Finish! yey, ma multumesc cu locul 3 pentru prima incercare...
Din cate am vazut pana acum jocul ofera un spectacol vizual de zile mari. Motorul fizic da viata mediului si ofera satisfactie si scantei la fiecare ciocnire. Chiar mai mult: masinile se distrug treptat... astfel caroseria se sifoneaza sau se pierde pe bucati pe drum, scantei, cioburi si fum sar de peste tot, motorul isi pierde din putere, si daca nu avem prea mult noroc ramanem si fara roti... In cazuri speciale am constat ca putem sarii prin parbriz daca nu suntem atenti, lucru deloc placut...
Placut impresionat a fost sa gasesc prin coloana sonora a jocului melodii semnate de Rob Zombie, Megadeth, Papa Roach s.a.
Avem de ales intre 16 masini complet upgradabile. Acestea sunt impartite in 3 tegorii: Derby, Race si Street. Cu acestea puteti alerga in medii diferite precum deserturi, farmlands, orase, canale si altele... Avem de asemenea la dispozitie si challengeuri mai putin intalnite precum Derby - unde last survivor wins sau Stunt in care trebuie sa facem anumite cascadorii aruncand soferul prin parbriz...
Acest joc nu duce lipsa deloc de personalitate - pana acum nu am mai condus o taraboanta cu peste 200 km/h printre adversari si obstacole si cu siguranta nu am mai zburat prin parbriz...
FlatOut 2 ofera o experienta de neuitat si ridica nivelul adrenalinei in sange, este bine echilibrat si cu putina indemanare si practice puteti castiga o cursa pe primul loc ;)

Gameplay: 10/10
Grafica: 10/10
Sunet: 10/10
Feeling: 10/10

Sistem necesar: procesor 1.5 GHz, memorie 256 MB, video 128 MB

No comments: