12 January 2008

Wik and the Fable of Souls

Producator: Reflexive Arcade
Publisher: Reflexive Entertainment

Recent ma invarteam pe net cautand jocuri bune cand am dat peste “Wik and the Fable of Souls” de la Reflexive Arcade. Avea pe coperta o creatura ce arata ca o broasca urata sau ca un gollum broscos cu par ciufulit si portocaliu. Creatura se numeste Wik. Jocul acesta adunase o gramada premii si awards de la Independent Games Festival asa ca mi-am propus sa-l incerc. Instalarea a durat putin pentru ca are sub 50 de MB tot jocul. Odata intrat in joc m-a intampinat o melodie vesela si mistica acompaniata de capul creaturii cu ochii cat cepele. Mi-am creat un nou cont, navigabilitatea prin meniuri e usoara, am citit putin din poveste (pacat ca este doar text) si am ajuns in sfarsit sa il joc. Gravy! Chiar sunt un fel de broscuta care topaie de colo colo si care se poate agata cam de orice cu limba sa lunga si lipicioasa. Pentru a topai cu wik nu va trebuie decat mausu, asa ca intelegi ca o foarte buna precizie este necesara. Scopul jocului este sa va hraniti amicul (alta creatura, nu ma intrebati ce e, stiu doar ca mananca miere si scrubs) cu niste viermisori relativ draguti (scrubs). Asta n-ar fi vreo problema daca nu trebuia sa concurati pentru scrubs cu o armata intreaga de gaze si insecte si daca Slotham nu ar pleca efectv din ecran. Cum il hranim pe Slotham? Simplu: intimdem limba dupa scrub si il aruncam spre Slotham. Putem tine tine in gura conuri de bran si alte gaze si pentru a le folosi pe post de proiectile. Ciudatul se manifesta prin acest joc, dar e distractiv si captivant!
Aveti 120 de nivele in modul Story ai alte nustiucate in modul Challenge, destul de multe incat sa nu il terminati prea repede. Grafica jocului este foarte detaliana, pe alocuri ambigua si pe alocuri alambicata, aduce foarte mult cu basmele si cu Lord of the Rings. Personal mi-a placut jocul acesta foarte mult. Isi merita cu siguranta premiile capatate pentru originalitate si inovatie. Exte total atipic si diferit fata de orice am jucat, dar este foarte bun. Merita jucat!

Gameplay: 8/10
Story: 8/10
Grafica: 10/10
Sunet: 10/10
Feeling: 10/10

No comments: